• 1405/03/20 - 08:39
  • - تعداد بازدید: 16
  • - تعداد بازدیدکننده: 16
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازدید دانشجویان رشته «سلامت در بلایا» از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران

در راستای تقویت پیوند میان آموزش‌های آکادمیک و تجربیات عملیاتی، دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری رشته «سلامت در بلایا»، با حضور در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، از نزدیک با فرآیندهای تصمیم‌گیری و زیرساخت‌های پاسخگویی به حوادث در کلان‌شهر تهران آشنا شدند.

این بازدید علمی که با پیگیری دکتر نصیری (رئیس سازمان)، حمایت دکتر خانکه و هماهنگی دکتر احمدی صورت گرفت، با هدف بررسی میدانی تجهیزات و ظرفیت‌های مدیریت بحران برگزار شد. دانشجویان در جریان این برنامه، از بخش‌های کلیدی سازمان از جمله «مرکز هماهنگی عملیات اضطراری (EOC)» و «مرکز سیار هماهنگی عملیات اضطراری (MEOC)» بازدید کرده و با سازوکار بهره‌برداری از این مراکز در شرایط اضطراری آشنا شدند.در بخش دیگری از این بازدید، دکتر نصیری، ریاست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، در نشستی تخصصی به تبیین دستاوردها و رویکردهای نوین سازمان پرداخت. بازخوانی تجربیات مدیریت بحران در دوران دفاع مقدس و تحلیل درس‌آموخته‌های آن دوران از منظر مدیریت عملیاتی، از جمله مباحث محوری مطرح شده در این نشست بود که مورد استقبال و توجه ویژه دانشجویان قرار گرفت.این برنامه که با هدف توانمندسازی دانشجویان و آشنایی با چالش‌های واقعی مدیریت بحران در کلان‌شهرها برگزار شد، گامی مؤثر در جهت تربیت نیروی متخصص و کارآمد برای آینده کشور محسوب می‌شود.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 34659
کلمات کلیدی
الهام قناعت پیشه
خبرنگار

الهام قناعت پیشه

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید